onsdag 2 juli 2014

Hjälmaren

Hade en guidad tur idag med en kompis vid namn Johan Lundkvist. Vi har pratat flera år att vi ska fiska gös ihop i dag blev det äntligen av 😁.kom ut till första och ända stället vi stannade på jag fick en liten gös i första kasten .Johan fick en i sitt 4 kast .sen fick jag 7 st Johan hade lite hugg men lyckades inte kroka någon .svårt med gös fiske första gången. Efter ca en timme gick Johans spö av helt plötsligt .😠.jag hade tagit med ett extra men det lyckades jag ha av på vägen ut....bara att lämna över mitt spö till Johan .då började han få fisk kom på koden för gös fiske han fick 3 fina I rad 1860.1340 .1650 den första var nytt pb för Johan Grattis 😁 .jag forsatte med ett avbrutet spö men lyckades få 6 st gösar till .Vi fick ihop 24 st gösar 9 över 47 cm .jag fick 14 Johan 10 inte dåligt för att vara första gången .Vi fick ge oss efter 2 timmar .oväder på ingång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar